Doprava a platba

Způsoby platby

Dobírkou:

objednávku zaplatíte při převzetí zboží od doručovatele České pošty či kurýrní služby. Při platbě dobírkou je účtován poplatek 30,- Kč (kurýrní služba) a 57,- Kč (Česká pošta), při platbě bankovním převodem nikoliv.

Bankovním převodem:

údaje pro platbu Vám budou zobrazeny při odeslání objednávky. Po převodu na náš účet Vám zboží okamžitě odešleme.

Doručení zboží

Česká pošta

na uvedenou dodací adresu (domů, do práce atp.). Pokud nebudete zastiženi na Vámi uvedené dodací adrese (doma, v práci atp.), bude balíček uložen 7 dní na vaší poště.

Ceny poštovného se odvíjejí dle platného ceníku České pošty:

  • Balík Do ruky (do 2 kg) – dobírka – 195,- Kč
  • Balík Do ruky (do 5 kg) – dobírka – 209,- Kč
  • Balík Do ruky (do 10 kg) – dobírka – 230,- Kč
  • Balík Do ruky (do 2 kg) – platba předem – 138,- Kč
  • Balík Do ruky (do 5 kg) – platba předem – 152,- Kč
  • Balík Do ruky (do 10 kg) – platba předem – 173,- Kč
  • Balík Na poštu (do 2 kg) – dobírka – 165,- Kč
  • Balík Na poštu (do 5 kg) – dobírka – 174,- Kč
  • Balík Na poštu (do 10 kg) – dobírka – 194,- Kč
  • Balík Na poštu (do 2 kg) – platba předem – 108,- Kč
  • Balík Na poštu (do 5 kg) – platba předem – 117,- Kč
  • Balík Na poštu (do 10 kg) – platba předem – 137,- Kč

 

Expresní služba PPL, Geis, DPD

zásilka u přepravních společností musí mít váhu do 50 kg. Pokud Vaše zásilka váží více než 50kg, je nutné si jednu dopravu připlatit. Vyberte si tedy způsob dopravy:

  • PPL, Geis, DPD max. 50 kg – platba převodem (předem) – 110,-Kč s DPH
  • PPL, Geis, DPD max. 50 kg – dobírkou – 140,-Kč s DPH

Ceny za doručení zboží uvedené zde nebo v objednávkovém formuláři jsou platné pouze pro území ČR. Doručení zásilky je velmi rychlé, zboží vám dojde již druhý den po jeho odeslání ( nenastanou-li zvláštní nebo neočekávané situace např. sněhová kalamita…) Není-li zásilka na první pokus doručitelná, zanechá zasílatel (PPL, Geis, DPD) na uvedené adrese písemnou zprávu o úmyslu zásilku doručit a pokus s doručením opakuje ještě jednou následující pracovní den. Pokud je i tento pokus neúspěšný, má příjemce možnost se do 7 pracovních dnů na podkladě zanechaného pís. oznámení telefonicky dohodnout s PPL, Geis, DPD o konečném předání zásilky. Po uplynutí této lhůty se zásilka vrací zpět k www.kockyapsi.cz a příjemci je zaslána faktura na úhradu poštovného. (celkové náklady na jeden balík 220,-).

Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky za asistence řidiče přepravní společnosti (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Doprava zdarma

je uskutečněna při nákupu zboží nad 1.800,- Kč bez  DPH (tj. 2.178,- Kč s DPH) kurýrní službou.

Osobní odběr

je možné pouze na adrese CZECH DOG s.r.o., Pod Dolní drahou 37, 417 42 Krupka po řádném objednání přes eshop www.kockyapsi.cz nebo po telefonické objednávce. Po zkompletování Vaší objednávky budete emailem vyzváni k vyzvednutí zboží. Osobní odběr je možný pouze v pracovní dny pondělí – čtvrtek od 7,00 – 14,30 hod., v pátek od 7,00 – 12,00 hod. V případě většího odběru dle dohody i v jiném čase. Platba při osobním odběru je možná pouze bankovním převodem!

Doba dodání zboží

Zboží expedujeme do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky nebo dle přání zákazníka i v expresních časech (za příplatek). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 2 pracovních dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.

Důrazně zákazníkům doporučujeme zásilky zkontrolovat ihned při převzetí před dopravcem. Pokud dojde během přepravy k jejich poškození, ihned na místě o tomto spediční společnost informujte a předejte zboží k reklamaci. Naše zásilky jsou vždy pojištěny, kontrolovány a odesílány nepoškozené!!! Pokud spediční firma reklamaci neuzná, zašlete zboží s reklamačním protokolem a fakturou na naši poštovní adresu. Bez reklamačního protokolu spediční firmy nebude reklamace z naší strany akceptována!!!